Mangler du ideer til at udstille varer professionelt eller privat?

Der findes mange messer og konferencer, hvor der bliver udstillet eller fremvist tusindvis af forskellige varer. Fælles for alle disse er dog, at dem, der udstiller, gerne vil have, at netop deres varer og udstillinger skiller sig ud fra mængden og virker tillokkende for nysgerrige besøgende, som gerne vil se på, der gemmer sig i den enkelte bod. Det kan dog være svært at finde på et kreativt indslag, hvis messe udstillinger er en fast del af jobbet og mulighederne og kreativiteten begynder at løbe tør.

 

Brug alternative metoder til at udstille på messer eller markeder

Du kan med fordel prøve at udstille i en ny opsætning end den nu, eller din kunde, plejer at bruge, for at bryde med det vante og forhåbentlig skabe e ny, uforglemmelig oplevelse for messegæsterne eller de besøgende på et marked. Løft hele din udstilling op på et nyt niveau og tag nye muligheder i brug. Glasmontre, som et eksempel, er en smart måde at gøre dette på; du kan lave nemt tilgængelige udstillinger, som kan ses på afstand, hvilket er en fordel på en messe eller et marked, hvor kunderne ofte slentrer rundt og skal nå at se mange ting den dag. Dermed kan du øge dine chancer for, at det er netop dine varer der bliver set.

 

Sæt dine yndlingsting frem i hjemmet

Hvis du har nogle smukke skåle eller et stel, som du har arvet, men som bare står i et skab eller en skuffe og samler støv, så kan du med fordel sætte dem i en glasmontre. Dermed får du muligheden for at se på dine favoritting hver dag og glæde dig over, at de ikke længere er sat af vejen. Det kunne også være, at du på den måde fik brugt dine ting mere end du ellers ville gøre.  

 

Market
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Cookie policy

Gennem at besøge seneste-nyt.dk så accepterer du vores cookie & privatlivspolitik samt persondatapolitik.

Cookie policy
We use our own and third party cookies to allow us to understand how the site is used and to support our marketing campaigns.